20 Ağustos 2019 Salı

TurkNet Dijital müşteri deneyimi ne demek?

Dijital müşteri deneyimi ne demek?


Her şeyin internet üzerinden yapılabildiği bir dünyada internet hizmeti satın almanın ve sonrasında hizmetle alakalı desteğin dijital olması gerektiğini düşünüyoruz. Bu yüzden TurkNet’te satın alma ve destek süreçleri dijital.

Dijital Müşteri Tecrübesi ile TurkNet’e abone olurken ve sonrasında destek alırken size çok daha hızlı ve kimsenin kimseyi beklemediği bir tecrübe yaşatıyoruz. Her türlü kayıt dijital ortamda kaydedildiğinden, size verdiğimiz yanıtlara her vakit erişme talihiniz olduğundan, internet hattınızın performansı, taleplerinizi ne kadar zamanda çözdüğümüz ortada olduğundan bu yeni bakış açımızın çok daha saydam olduğuna inanıyoruz.

Dijital destek sürecimiz ile bize bildirdiğiniz talepleriniz direk uzmanına gidiyor. Böylelikle arada kulaktan kulağa oynanmadığından analiz eder çok daha hızlı oluyor.

İşin daha felsefi tarafı da var. Biz artık makinelerin, yazılımların yapabildiği işlerin makineler ve yazılımlar tarafından, yalnızca onların yapamadığı işlerin insanlar tarafından yapılmasını doğru buluyoruz. Telefonun ucunda size hep aynı tümceler kuran, robotlaşan, kulaktan kulağa oynayan çalışanlar yerine yaptığı işten keyif alan, gurur duyan, çözüm üreten çalışanlarımız olsun diye süreçlerimizi her gün daha da dijitalleştiriyoruz.

Günlük hayatta dijital müşteri deneyimi neye benziyor?

Dijital müşteri tecrübesi abonelik başlangıcından, sonrasındaki destek hizmetlerine kadar dijital süreçler kullanılarak daha hızlı ve kolay hizmet almanızı sağlayan bir TurkNet çözümü. TurkNet’e abone olmak için bayilere gitmenize, kimliğinizi tanımadığınız kişilere teslim etmenize gerek yok. İnternet üzerinden kendi kendinize abone oluyor, vesikaları anlaşmalı kargo firmamızla bize gönderiyor ve sonrasında tüm süreci Online İşlemler veyahut Mobil Uygulama üzerinden takip edebiliyorsunuz.

Daha interneti, internet üzerinden satın almaya hazır olmayanlar veyahut TurkNet’i satın almak isteyen fakat daha fazla bilgi isteyenler için 0850 288 80 81 numaralı Satış ve Müracaat Takip Hattı üzerinden hizmet veriyoruz. Burayı aradığınızda sizi satış temsilcimiz karşılıyor, suallerinizi cevaplıyor ve her şey sizin için tamamsa aboneliğinizi başlatıyor. Bundan sonraki tüm süreç, web üzerinden satın almakla aynı. 

Her türlü talebinizi Online İşlemler veyahut 0850 288 80 80 numaralı Hızlı İşlem Hattı üzerinden sesli cevap sistemini kullanarak bize 7/24 bildirebiliyorsunuz. Akıllı telefonları kullanmayı seçenek edenlerdenseniz, Apple veya Android uygulamamızı akıllı telefonunuza yükleyebilir ve tüm işlemlerinizi mobil uygulamamız üzerinden de yapabilirsiniz. Böylelikle talepleriniz bize erişir erişmez biz konuyla hemen ilgilenmeye başlar, süreç süresince ve çözüm sağlandığında size haber veririz. Üstelik, her adımı yeniden Online İşlemler ya da Mobil Uygulama üzerinden izleyebilir, talepleriniz içine bize iletmek istediğiniz yeni bilgileri her vakit ilave edebilirsiniz.

Diyelim ki taşınmanız gerekiyor ve hizmetinizi yeni adresinize taşımak istiyorsunuz. Kimseyle uzun uzun konuşup yeni adresinizi harf harf kodlayarak yazdırmanıza gerek yok: Online İşlemler, Mobil Uygulama ya da Hızlı İşlem Hattı üzerinden bu işi kolayca nasıl yapabileceğinizi görmek için buraya göz atabilirsiniz.

Taleplerinize nasıl cevap veriyoruz?

Destek taleplerinizi kayıt açarak bize bildirdikten sonra, arka tasarıdaki otomatik sistemlerimiz hemen çalışmaya başlıyor. Talebinizi çözümleyerek, konuyla alakalı uzman çalışanımıza ilgilenmesi için yönlendiriyor. Uzmanımız, talebi inceliyor ve sizden daha fazla bilgi alması gerekiyorsa, size erişiyor. Kendi yapabileceği bir konu ise hemen çözüyor ve size bilgi veriyor. Kendi yapamayacağı konuları ise alakalı kişiye iş buyruğu olarak aktarıyor. Konuyu izlemeye devam edip gerektiğinde kırmızı alarm veriyor. Talep sonuçlandığında Online İşlemler, Mobil Uygulama ve SMS ile veya şart olan vaziyetlerde sizi arayarak bilgilendiriyor.

Taleplerin yüzde 90’dan fazlasına 24 saat içinde dönüyoruz. Konunun neden kaynakladığı, vasati ne kadar vakitte çözüleceğini ve hangi adımların atılacağını size bildiriyoruz. Arıza gibi ehemmiyetli meselelerin yüzde 90’dan fazlasına ise ilk bir saat içinde dönüş yapıyoruz. Bu müddetleri daha da kısalmak için çalışmaya devam ediyoruz.

Yirmi seneden fazla bir müddettir müşterilerimize destek olurken gördük ki aslında müşterilerimizin yaşadığı meselelerinin ehemmiyetli bir bölümü çok kolay bir şekilde kendileri tarafından çözülebilecek meseleler. Bu yüzden de destek sayfalarımızı daimi aktüelleyip geliştiriyoruz. Sualleriniz, Online İşlemler veya Mobil Uygulama üzerindeki İlk Yardım sayfalarımızdaki yönergeleri izleyerek hem teknik, hem de teknik olmayan bir çok konuyu kendiniz hızlıca çözebilirsiniz. 

TurkNet olarak, size taahhütsüz bir internet hizmeti sunarken, yaşadığınız meseleyle hızla ilgilenmeyi ve olası olan en ivedi müddette çözmeyi taahhüt ediyoruz. Destek sözümüzü buradan okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder